Oblikovanje in optimizacija

Optimizacija strani

Zakaj je pomembna optimizacija internet strani

Faza izdelave spletne strani

Si za vaše internet strani želite, da bi bile visoko uvrščene v spletnih iskalnikih, bi privabljale čim več ciljnih torej dejanskih obiskovalcev, da bi bile najdene pod mnogimi ključnimi besedami, bi lahko sami preverili in spremljali učinke ter rezultate spletne optimizacije? Optimizacija internetnih strani oziroma angleško Seo (Search Engine Optimization) je v času množičnosti internet strani in velike konkurence vitalnega pomena, saj omogoča dobro najdenost vaše spletne strani v iskalnikih, kar posledično pomeni več obiska in večjo prepoznavnost internet strani. Mnoga podjetja se zatekajo kar k plačljivi promociji internetnih strani ter optimizacija spletnih strani, vendar se na dolgi rok kot najkvalitetnejši in najbolj produktiven izkaže obisk spletnih strani preko spletnih iskalnikov. Prednost optimizacije spletne strani je tako tudi v enkratnem plačilu, kajti ko je spletna stran končana in dobro uvrščena v iskalnikih, obisk na vaše strani dobivate nepretrgoma in brezplačno. Z odločitvijo za storitev optimizacije spletne strani boste pridobili dobro in stabilno teksti za spletno stran uvrstitev v spletnih iskalnikih, strokovno pomoč pri izbiri najučinkovitejših ključnih besed povezanih z vašo storitvijo, umestitev ključnih besed na spletne strani, ki je pomembna tako za iskalnike kot za bralce vaše spletne strani, dovršeno celostno optimizacijo spletnih strani, možnost spremljanja rezultatov in učinkov optimizacije.

Kaj sploh je optimizacija spletne strani in zakaj jo podjetja potrebujejo?

Optimizacija spletnih strani oziroma angleško "Search Engine Optimization (SEO)" danes predstavlja postopek priprave spletnih strani na način, da jih spletni iskalniki (google.com, bing.com, najdi.si, ...) čim bolj učinkovito najdejo. To pomeni, da se ob kvalitetni optimizaciji spletnih strani določena internet stran za izbrane ključne besede v spletnih iskalnikih uvrsti čim višje med ponujenimi rezultati. Na visoko razvrstitev v iskalnikih vpliva vrsta pravil, ki jih je potrebno upoštevati že pri samem postopku zasnove in izdelave spletnih strani. Ker danes samo kvalitetna optimizacija spletnih strani ni dovolj za zagotovitev visokih uvrstitev v iskalnikih za vse vaše ključne besede, je potrebno tudi oglaševati na spletnih iskalnikih Google ter Najdi.si. Kakovostna optimizacija internet strani je ključnega pomena za občutno povečanje obiska vaših spletnih strani. Samo pravilno izbrane ključne besede prinesejo ciljne obiskovalce. Obisk z iskalnikov je daleč najkvalitetnejši obisk spletnih strani in je brezplačen. Ali ste vedeli, da je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih danes ključnega pomena?, da 90% obiskovalcev v iskalniku pregleda samo prvo stran z najdenimi rezultati?, da večino obiska vaših spletnih strani ustvarjajo ravno obiski iz web iskalnikov?

Se lahko optimizacije internetnih strani lotim sam?

izdelava spletnih strani je eden izmed najpomembnejših korakov v celotnem procesu izdelave internet strani. Na trgu številni ponudniki ponujajo in obljubljajo gradove v oblakih, ki naj bi jih boste dosegli s pomočjo njihove optimizacije spletnih strani. A žal je tako, da se za dejanskim procesom optimizacije spletnih strani skriva mnogo več, kot le številčno umeščanje ključnih besed v spletne strani. Slaba optimizacija spletnih strani lahko privede tudi do kaznovanja spletne stani s strani iskalnikov, kar privede do izpada obiskovalcev in kupcev. Nekaj od pomembnejših dejavnikov dobre optimizacije:
• prava izdelava internet strani (kodiranje),
• pravilna izbira ključnih besed,
• pravilna umestitev ključnih besed v internet strani.

Tako je zelo pomembno, da je optimizacija spletnih strani opravljena kvalitetno in strokovno. Že v postopku izdelava spletnih strani je potrebno upoštevati postavitev ključnih besed in fraz, ki zadevajo vašo dejavnost. Na koncu postopka izdelave je potrebno s stranko narediti še končno optimizacijo spletnih strani za izbrane besede in to brezplačno. SEO optimizacija se obravnava posamezno, tako da se na podlagi pogovora ter pričakovanj darila stranke opredelijo cilji. Glede na slednje se določijo stroški, ki so vezani na rezultat optimizacije.

<< Domov